Ticker

6/recent/ticker-posts

I thought I was capable of hitting sixes : Nasim Shah

مجھے لگتا تھا کہ میں چھکے لگانے کی صلاحیت رکھتا ہوں: نسیم شاہ

I thought I was capable of hitting sixes : Nasim Shah
نسیم شاہ نے پاکستان کو شاندار فتح دلائی۔

اس ایشیا کپ کے دوران نسیم شاہ نے توجہ حاصل کئی ہے یہ نتیجہ ہندوستان کے خلاف پاکستان کے افتتاحی ٹی 20 آئی میچ میں گیند کے ساتھ ان کی مہارت کا ہے۔ انہوں نے پہلی ہی ڈلیوری کے ساتھ کے ایل راہول کو آؤٹ کیا اور ویرات کوہلی کے بلے کو باقاعدگی سے مارتے ہوئے پاور پلے میں ہندوستانی ٹیم کے لیے خطرہ بنے رہے۔ تجربہ کار شاہین شاہ کی غیر موجودگی میں بولنگ کا بوجھ اٹھانے کا دباؤ نسیم پر ڈالا گیا، جو مقابلے میں داخل ہوتے ہی خود کو ایک معیاری ٹیسٹ باؤلر کے طور پر قائم کر چکے تھے۔

لیکن پاکستان کی ایشیا کپ مہم میں نسیم شاہ کی بیٹنگ کارکردگی نے مقابلے پر دیرپا اثر ڈالا۔ جب افغانستان نے 6 وکٹوں پر صرف 129 رنز بنانے کے بعد ہمت ہارنے سے انکار کر دیا تو پاکستان نے سخت محنت کی نمبر 10 بلے باز نسیم جب کھیل سے باہر گئے تو پاکستان 18.2 اوورز میں 8 وکٹوں کے نقصان پر 110 رنز بنا چکا تھا۔ اس نے آصف علی کو چھ رنز کے خسارے کو مٹانے کے لیے زبردست اسمیش کرتے دیکھا، لیکن وہ اگلی ہی گیند پر آؤٹ ہو گئے جس سے پاکستان کو 9 رنز کی کمی تھی اور اسے 7 بال پر 12 رنز درکار تھے 6 میں 11 افغانستان اس وقت انچارج تھا۔ یہاں تک کہ فاروقی نے دو کوششوں میں یارکر کو غلط انداز میں پھینک دیا اور اس کے بجائے فل ٹاس پھینک دیا، جسے نسیم نے پاکستان کے ڈگ آؤٹ کو ایک جنون میں ڈالنے کے لیے دو مسلسل چھکے لگائے۔

نسیم نے دعویٰ کیا، "جب میں بیٹنگ کے لیے اترا تو مجھے یقین تھا کہ میں چھکے لگا سکتا ہوں۔" میں اس پر کام کرتا ہوں۔ وہ یارکر بولیں گے، میں جانتا تھا۔ میں نے صرف کوشش کی اور کیا۔ میں نے پہلے ہی کہا تھا کہ ہمیں یقین کرنے کی ضرورت ہے کہ ہم کامیاب ہو سکتے ہیں۔ یہ عقیدہ اس لیے موجود تھا کہ ہم نیٹ میں مشق کرتے ہیں نسیم شاہ ہنستے ہوئے کہا کہ میں نے اپنا بیٹ بدل لیا کیونکہ مجھے لگتا تھا کہ یہ اچھا نہیں ہے

نسیم شاہ نے پاکستان کو شاندار فتح دلائی

"جب میں اندر آیا تو آصف [علی] بیٹنگ کر رہے تھے؛ منصوبہ اسے سنگل دینے کا تھا، لیکن جب وہ سٹرک آؤٹ ہوئے تو میں نے پوری ذمہ داری قبول کی، جب آپ اس طرح کے میچوں میں نویں وکٹ گنواتے ہیں تو کوئی بھی آپ سے جیتنے کی امید نہیں رکھتا، لیکن مجھے یقین تھا کہ میں کر سکتا ہوں۔ میں بہت زیادہ ہٹ کرنے کی پریکٹس کرتا ہوں۔ میں یہ کھیل ہمیشہ یاد رکھوں گا۔ کسی کو بھی معلوم نہیں کہ میں بولنگ کرتا ہوں!"

نمبر 5 پر بھیجے جانے کے بعد 26 گیندوں پر 36 رنز بنانے والے شاداب خان کے مطابق نسیم شاہ کی کوششیں طویل عرصے تک زندہ رہیں گی۔ شاداب نے مزید کہا کہ خاص طور پر "وہ چھکے ہمیشہ یاد رکھے جائیں گے۔" "کیونکہ آپ کبھی نہیں جانتے کہ کھیل کے دوران کیا ہو سکتا ہے، ہماری انتظامیہ نے ہمارے گیند بازوں کو تھوڑی سی بیٹنگ کرنے کی ترغیب دی ہے۔ ہمارے گیند باز بلے کے ساتھ ساتھ میچ جیتنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔"

نسیم کی بہادری نے اپنے کپتان بابر اعظم کے لیے 1986 کے آسٹریلیا-ایشیا کپ میں بھارت کے خلاف چیتن شرما کی آخری گیند پر چھکا لگانے والے مشہور جاوید میانداد کی یادیں تازہ کر دیں، جو فائنل اوور سے پہلے گھبرا کر دیکھتے تھے۔

Naseem's heroics brought back memories of that famous Javed Miandad

"میرے پاس تھوڑا سا اعتماد تھا کیونکہ مجھے یہ تاثر تھا کہ یہ ٹی 20 کرکٹ ہے اور میں نے نسیم کو بھی اسی طرح کی بلے بازی کرتے دیکھا ہے۔ مجھے شارجہ میں جاوید میانداد کے چھکے کی یاد آئی"

یہ بھی پڑھیں : ایچ ڈی یوٹیوب تھمب نیل کیسے ڈاؤن لوڈ کریں؟

Post a Comment

0 Comments

click Here

Recent