Ticker

6/recent/ticker-posts

یوٹیوب شارٹس منیٹائزیشن آن ہوگئی

YouTube shorts monetization is on


گوگل دنیا بھر میں یوٹیوب شارٹس کے ذریعے اشتہارات متعارف کروانا شروع کر رہا ہے کمپنی نے اس ہفتے اپنے مارکیٹنگ لائیو ایونٹ میں اعلان کیا ہے یہ آفیشل لانچ اس وقت ہوا جب کمپنی پچھلے سال سے یوٹیوب شارٹس میں اشتہارات کے ساتھ تجربہ کر رہی ہے اس ہفتے سے ویڈیو ایکشن اور ایپ خود بخود یوٹیوب شارٹس تک پہنچ جائیں گی۔
ترجمان نے کہا، "اس کے بجائے، ہم یوٹیوب شارٹس فنڈ کے ذریعے ہزاروں تخلیق کاروں اور فنکاروں کو ماہانہ انعام دیتے رہیں گے جب کہ ہم شارٹس میں تخلیق کاروں کی منیٹائزیشن کے لیے ایک طویل مدتی اور بہترین ماڈل تیار کرتے ہیں۔ ہم شارٹس کے تخلیق کاروں کے لیے منیٹائزیشن کے لیے فعال طور پر کام کر رہے ہیں اور اس کو مطلع کرنے کے لیے اس لانچ سے حاصل ہونے والی معلومات کو استعمال کریں گے۔
یوٹیوب نے گزشتہ سال شارٹس کے لیے اپنا 100 ڈالر ملین تخلیق کار فنڈ شروع کیا پروگرام کے حصے کے طور پر، یوٹیوب شارٹس ہزاروں اہل تخلیق کاروں کو ان کی ویڈیوز کے ساتھ ناظرین اور مشغولیت کی بنیاد پر 100سے 10,000 ڈالر تک کی ادائیگی کا دعوی کرنے کی دعوت دیتا ہے۔ اہل ہونے کے لیے تخلیق کاروں کو اصل مواد تیار کرنا چاہیے نہ کہ وہ ویڈیوز جو دوسرے چینلز سے دوبارہ اپ لوڈ کیے گئے ہوں یا جو دیگر سماجی خدمات سے واٹر مارکس کے ساتھ ہوں۔ فنڈ کے لیے اہل ہونے کے لیے تخلیق کاروں کی بھی امریکہ میں 13 سال یا اس سے زیادہ عمر یا دوسرے ممالک اور خطوں میں اکثریت کی عمر ہونی چاہیے
کمپنی کا کہنا ہے کہ ہزاروں تخلیق کاروں کو پہلے ہی فنڈ سے ادائیگی کی جا چکی ہے اور 40% سے زیادہ تخلیق کار جنہوں نے پچھلے سال فنڈ سے ادائیگی حاصل کی تھی وہ پہلے یوٹیوب پر اپنے مواد کو منیٹائز نہیں کر رہے تھے۔ اس کا یہ بھی کہنا ہے کہ اس نے نومبر 2020 سے پہلے کے تین سالوں میں تخلیق کاروں، فنکاروں اور میڈیا کمپنیوں کو 30 بلین ڈالر سے زیادہ کی ادائیگی کی ہے۔ یوٹیوب کا کہنا ہے کہ وہ شارٹس کے ساتھ موبائل تخلیق کاروں کی نئی جنریشن کی مدد کرنے کے لیے پرعزم ہے اور اس میں اشتراک کرنے کے لیے مزید کچھ ہوگا

یہ بھی پڑھیں : بھونگ شریف : ایس ڈی او واپڈا کی ہٹ دھرمی کئی بستیوں کی بجلی بند کردی

آنے والے مہینے کمپنی کا کہنا ہے کہ یوٹیوب شارٹس یومیہ 30 بلین آراء پیدا کر رہا ہے جو پچھلے سال کے مقابلے میں چار گنا زیادہ ہے اب جب کہ یہ پلیٹ فارم بالکل نیا نہیں ہے اور اس میں کافی تعداد میں آراء اور تجاویز جمع ہو جاتی ہیں نئے اشتہاری اقدام سے یوٹیوب کو اشتہارات کی آمدنی میں اضافہ کرنے میں مدد ملے گی اور آخر کار ٹِک ٹِاک جیسے دوسرے پلیٹ فارمز کی طرف سے پیش کردہ منیٹائزیشن کے مواقع کا مقابلہ کرنے میں مدد ملے گی۔
یوٹیوب شارٹس کے اشتہارات کی خبروں کے علاوہ، گوگل نے یہ بھی اعلان کیا کہ اس سال کے آخر میں، مشتہرین گوگل سرچ پر امریکی صارفین کو نئے ویڈیو شاپنگ اشتہارات دکھا سکیں گے۔ یہ واضح طور پر اشتہارات کے طور پر لیبل لگائے جائیں گے اور پورے صفحہ میں وقف اشتہاراتی سلاٹس میں ظاہر ہوں گے۔ گوگل نے یہ بھی کہا کہ تاجر اپنی مصنوعات کے تھری ڈی ماڈلز براہ راست گوگل سرچ پر ظاہر کر سکیں گے۔
گوگل اس سال کے آخر میں ایک نیا "مائی ایڈ سینٹر" بھی شروع کرے گا تاکہ صارفین کو کمپنی کی خدمات استعمال کرتے وقت اپنی پرائیویسی اور آن لائن کنٹرول حاصل کرنے میں مدد ملے۔ صارفین یوٹیوب، تلاش اور دریافت پر ان اشتہارات کی اقسام کا انتخاب کر سکیں گے جنہیں وہ کم و بیش دیکھنا چاہتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں : کریپٹو کرنسی این ایف ٹی بائننس ٹریڈنگ میں پیسہ کیسے کمایا جائے؟

Post a Comment

0 Comments

click Here

Recent